2011. február 20., vasárnap

Mit lehet tenni, ha embertársad rád uszítja a kutyáját? :-(

Ma Bucóval (a nővéremék nálunk vendégeskedő kutyájával) futottam. Mivel ő sajnos totál szocializálatlan (de egyáltalán nem reménytelen ), ezért az összes kerti ugatós kutyát megugatta, de a végén már nem olyan vehemensen. Van egy kutya, kb. mudi nagyságú, de testesebb és a gazdáját egy fikarcnyit sem érdekli, hogy a kutya állandóan kijön a kerítésen, amin nagy lyuk van, (még én is beférnék, de a kaput is simán kinyitja a kutya). Amikor arra sétálunk mindig kiszalad, ugat és hátulról támad minket.
Ennek a roma asszonynak az utca másik végében lakik a rokona és oda is megy vele a kutya és mondanom sem kell, hogy ott is rossz, lyukas a kerítés. Szóval amikor odaértünk jött ez a hülye kutya. Ugatott, hátulról támadott. Bucó is vehemensen ugatott és vissza akart támadni. Én nem engedtem Bucónak, de azért meg akartam őt védeni is, ezért mély morgós hangon kiáltottam a kutyára, hogy "Eridj innen!" stb. Mivel nem tágult és nem hagyott minket elmenni, feléje dobtam egy kisebb követ. Erre jött a roma asszony, hogy miért itt sétáltatom a kutyám, miért nem a réten? (Ott lakik eredetileg a kutya a rét széli házban.) Mondtam, hogy ott sétáltatok Pilisen, ahol akarok és akkor, amikor akarok, inkább neki lenne kötelessége megoldania, hogy a kutyája ne szaladjon ki a kerítésen és ne támadjon meg minket. Erre elküldött engem a "g.cibe". Erre azt mondtam, hogy nem félek tőle és nem megyek, mert az út nem az ő tulajdona, ott vagyok, ahol akarok.
És erre rám, ránk uszította a kutyáját!!! Kérdeztem, hogy be van-e oltatva veszettség ellen a kutyája, azt mondta, hogy igen. És közben folyamatosan uszította ránk a kutyát. (Sajnos nem volt annyi eszem, hogy elővegyem a telefonom, hogy videóra vegyem... )
Erre figyelmeztettem, hogy ha a közelünkbe jön a kutya, újra megdobom kővel, de ő csak uszította a kutyát. Meg is dobtam és most már mély és üvöltő hangon küldtem haza a kutyát, ezért az már nem mert jönni felénk és végre haza tudtunk jönni.

Ti mit csinálnátok a helyemben?
Nem vagyok hajlandó a fél várost megkerülni miattuk, amikor kutyával futok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése